Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 2783 ggr
[Tassy]
2011-02-07 16:45

God dag 7/2

Halloj allesammans!

Idag har jag en hyffsat bra dag, fortfarande skruttigt men bättre. Har nog fått akut tankeverksamhetsstopp eller nåt.

Annons:
Chestnut
2011-02-07 17:07
#1

Dagens.

Jag trivs verkligen inte i min klass! Skrikandes Vantrivs som tusan och just nu är mina kemilektioner (som jag har med min gamla klass) och psykologin (där jag inte känner en kotte) mina andningshål. Skulle göra vad som helst för att få gå i min gamla klass igen…

Sådär nu var det utskriket.

Dagen började med en kraschlandning i en trappa, både gipsad handled och knän fick rejält med stryk och höger knäskål hoppade givetvis ur led..

På labben var jag tvungen att smita iväg och hämta Proveran som mamma hämtat ut (äntligen) och därefter kom gliringarna om att "du smiter alltid ut och röker" eller andra fullkomligt idiotiska kommentarer utan grund (jag röker absolut inte kan tilläggas). Skrikandes Och jag förstår inte varför, vad fan har dem med det att göra?! Läraren i det här fallet var fullt införstådd i att jag behövde gå ut 5 min för att hämta mina mediciner.. Och det är inte första gången heller utan så fort jag avviker lite kommer kommentarer. Jämt.

Psykologiläraren fick intyget om EDS:en idag med och jag har nog aldrig sett någon reagera starkt Tungan ute Det var grimaser medan han läste och "det är inga problem, kom bara förbi om du har ork och känner att du har tappat lite så hjälper jag dig genom kursen." Toppenlärare!

Nu är jag trött, arg och grinig. Har ätit urkasst och hävt i mig kaffe så magen är inte på topp heller. Och mer kaffe lär det bli, har massor av plugg att göra. Skolkade spanskan för att slippa åka buss hem utan få skjuts av syrran.

Med vänliga hälsningar
Chess

Ladydragon
2011-02-07 19:26
#2

1# fy tusan det låter inte roligt alls Rynkar på näsan

härhemma är det kolugnt är hemma med sjukt barn så vi bara latar oss

RuiXue
2011-02-07 22:57
#3

Har haft en eländig jäkla skitdag för att sammanfatta dagen med så få ord som möjligtRynkar på näsan Känner mig som påkörd av tåget, spenderat dagen med känslan av att ha en kniv i ryggen och allmänt sleten som en gammal urvriden sur disktrasa. På jobbet var var och varannan vara inte på plats så har flängt runt halva dagen med att hitta det jag skulle plocka. Och min alldeles speciella vän har haft svår huvudvärk i flera dagar och börjat bli förkyld trots att han inte är helt frisk från sin förra förkylningGråter

Jennie


Upp till toppen
Annons: