Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 3104 ggr
Chestnut
2011-02-11 11:30

God fredagsmorgon 11/2

Hur står det till idag? Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
2011-02-11 15:02
#1

Hej…

Idag går mina tankar till familjen m.fl. hemma i norr, som har fått 2m drivsnö i natt. Strömavbrott hela natten, insnöade såklart, kaos överallt. Mat och sjuktransporter går med bandvagnar. Pappa välte hela ekipaget (fullastad lastbil + släp) då plogbilen inte såg var vägen gick så han hade plogat över ett dike och rakt över en åker… Många timmar senare på vekstaden verkar det mesta bara vara skrot. Det var en timmerbil för övrigt.

Mamma försökte tillsammans med våran EDS-granne att skotta med deras snöslunga, som slog kurk, sprutade in massor av snö rätt in i deras garage och nu går den bara baklänges… Så de får skotta för hand. 2 meter packad drivsnö och bitande isvindar… Gråter

Jag hade nästan glömt hur en riktig vinter är..

Ladydragon
2011-02-11 15:18
#2

1# fu tusan alltså Rynkar på näsan o vilken jäkla otur att snöslungan ska gå sönder när man behöver den

härhemma så är jag glad Skrattande allt verkar ordna sig till det bästa både min handläggare och dom medicinska rådgivarna tycker att jag ska få 18 månaders sjukersättning till 
dock så tas inte beslutet förrän i början av mars men det ser väldigt positivt ut  Skrattande så jag tror på det oxå

blir lite tjorvigt med pengarna men äääh det går får i alla fall pengar så det räcker till mat och räkningar

men Försäkringskassan lovade att backa upp mig om det blir problem med hyresvärden
men efter samtal till dom så va det inga som helst problem att jag betalar hyran försent

så nu hoppas jag att det går fort tills jag får besked och att det blir positivt så jag slipper oroa mig för pengarna ett tag framöver i alla fall

[Tassy]
2011-02-11 15:53
#3

#2 Vad skönt att det verkar ordna upp sig för dig. Du har haft det kämpigt nu ett tag med FK väl?

Ladydragon
2011-02-11 17:48
#4

3# suck jo det har vart fram o tillbaka ett bra tag nu Rynkar på näsan

o sen är jag tyvärr typen som oroar mig lite väl mycket tyvärr Obestämd

[Tassy]
2011-02-11 18:23
#5

#4 Jag är likadan, går upp i atomer för minsta lilla.

RuiXue
2011-02-11 19:22
#6

Jaha, så var vänster knä lika kasst som höger knäSkrikandes Hade känslan av luftbubbla inne i vänster knä i ett par dagar, nu har det gått och blivit lika rörligt som höger knät som vart överrörligt i många årRynkar på näsan Vänster knä är dessutom ömt nu.

Hela jag har vart öm och jäklig hela dagen. Var knappt att jag klarade att jobba. Tack och lov att det är helg nu!

Nu är det dags för en lång varm dusch med förhoppning om att det kan ta bort åtminstone en del av värken!

Jennie


Annons:
Upp till toppen
Annons: