Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 3483 ggr
Chestnut
2/12/11, 11:15 AM

God morgon 12:e februari

Vad händer idag?

Här lyser solen på den snötäckta marken. Är rätt kallt med men snöar tack och lov inte mer.

Vaknade upp i feberfrossa vid 6 snåret imorse, tror dock att det är något förkylningsvirus på ingång bara som förvärrar det hela lite grann.

Idag blir det till att göra "storkok" av köttfärspaj och bara ta det lugnt. Eller ptja, plugga och städa vore inte fel men känner mig så dålig i kroppen idag så det känns som en mindre omöjlighet..

Hoppas att ni får en trevlig helg!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
Ladydragon
2/12/11, 2:45 PM
#1

Go morgon typ Tungan ute är jättetrött idag och kroppen gör ont vaknade för ungefär 1 timme sen och har nu fått i mig smärtstillande skönt

idag blir det en vilodag både jag o sonen känner oss trötta

det enda jag ska göra idag om jag orkar är att baka lite mer chokladbollar gjorde en sats igår och använde strössel att rulla dom i men usch o fy dom smakade förfärligt nee kokos eller pärlsocker ska det vara

nu ska jag försöka o äta en macka om nu halsbrännan tillåter det

[Tassy]
2/12/11, 4:42 PM
#2

God eftermiddag, jag håller också på att bli förkyld men det vill inte riktigt bryta ut.

Idag kommer sambons familj på besök.

RuiXue
2/12/11, 6:19 PM
#3

Har legat vaken hela natten och pratat på SkypeGlad Vid 6 tiden imorse somnade Justin i telefon, och jag somnade strax efter fortfarande med Skype igångSkrattande Vi är som ett gammalt gift par fast vi bara är vänner.

Har upptäckt att min vänstra axel knakar så högt att det hörs ända till USAFörvånadTungan ute

Nu laggar Skype något kopiöst så har inte hört något från Justin på snart 2 timmarGråter

Jennie


Chestnut
2/12/11, 6:55 PM
#4

Lyckades klämma vänster tumme i dörren till braskaminen. AJ!!! Alldeles blålila är den stackars tummen med Gråter

Med vänliga hälsningar
Chess

Farwuq
2/12/11, 8:02 PM
#5

God kväll alla.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Tassy]
2/12/11, 10:32 PM
#6

jag skulle fixa till sofföverdraget och klämde handen riktigt illa. Nu är jag blå, svullen och fin Obestämd

Annons:
Chestnut
2/12/11, 10:35 PM
#7

#6 Ska vi bilda klubb? Flört

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2/12/11, 10:39 PM
#8

hehe Tungan ute

Upp till toppen
Annons: