Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 3301 ggr
Chestnut
2/14/11, 12:29 PM

Alla hjärtans Dag

God morgon

Vad ska ni hitta på idag?

Jag tillhör de som inte har något att fira idag så det blir hemma större delen av dagen (sportlov), ska in till stan en sväng och handla lite akvarieprylar och hämta cabombas hos Tassy bara.

Har haft ytterligare en dålig natt med mycket ont och fått linda in diverse kroppsdelar Tungan ute Ser lite roligt ut..

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
Chestnut
2/14/11, 2:37 PM
#1

Hepp, blir bara hemma för mig - bilen startar inte Rynkar på näsan Va tydligen problem med att få igång den imorse och nu går det inte alls… Så vi är fast här tills syrrans pojkvän kommer med startkablar ikväll Obestämd Om det nu går att få igång den överhuvudtaget.

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2/14/11, 6:04 PM
#2

God eftermiddag.

Jag har pajat mitt vänstra knä rätt illa idag, fortsätter det att bli sämre får jag hoppa över simningen på torsdag. Märkte när jag simmade att det började göra ont, och sen kändes det som om jag hade en luftbubbla under knäskålen. Jätteäcklig känsla! När jag väl kom upp ur vattnet så kunde jag inte räta ut benet och gå ordentligt. Suck, hem och slänga på lindor.

Värsta smärtan sitter i själva knäleden, som även är lite sladdrig nu. Knäskålen fladdrar inget nämnvärt.

Idag kom min nya cirkulationspump i vattnet, holy jesus! Måste ha täckglaset på annars sprutar det ut vatten Skrattande Tyvärr mår inte mina cabombas särskilt bra i strömmen Tungan ute Får nog byta ut dem så småningom. Nåväl, det finns små gröna fina kvar i 54:an åt dig ches, men de behöver hem snarast innan de blir mollymat!

Chestnut
2/14/11, 10:43 PM
#3

#2 Den där luftbubbel-känslan är jag bekant med, burr Rynkar på näsan Och någon solklar orsak till varför det blir så för mig ibland har vi inte hittat…

Vi har fått igång bilen nu på kvällen, sköter den sig imorgon med kan jag nog komma förbi och hämta Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
2/14/11, 11:47 PM
#4

Sitter och pratar med Justin Glad Vi är varandras Valentines idagGlad Jobbet har vart rätt okej för att vara Måndag och för en gångs skull ligger vi bra till ordermässigt!

Luftbubblan känner jag väl igen också, jag hade den känslan i mitt vänstra knä i förra veckanRynkar på näsan Man bara väntar på att det ska knaka till ordentligt!

Jennie


[Tassy]
2/15/11, 1:11 AM
#5

#3 Oki, jag har ett möte på eftermiddagen (14.30) men är nog fri efter 16 tror jag

hus-musen
2/19/11, 1:10 PM
#6

Lite ot, men varför blir det luftbubblor i knäna? Eller ja, det kanske inte är luftbubblor men det känns så.

Qui dormit, non peccat

 


Annons:
[Tassy]
2/19/11, 1:21 PM
#7

Ledvätska på fel ställe

hus-musen
2/19/11, 5:03 PM
#8

#7 Kan man göra något åt det? Min läkare säger att det är ofarligt, men jag tycker att det känns obehagligt när det händer.

Qui dormit, non peccat

 


Upp till toppen
Annons: