Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 3185 ggr
[Tassy]
2/28/11, 12:38 AM

turbulent helg

Idag har jag fått träffa RuiXue och Ches förstås och vi har haft en kanondag ihop! Galenskap varvat med rungande skratt och många leenden. En sån där kanondag helt enkelt!

I helgen har jag även hunnit spendera många timmar och trevliga promenader med en nyfunnen vän tillika granne, så nu har jag verkligen laddat de mentala batterierna, frestat på mmina sociala förmågor till bristningsgränsen och fått kroppen att slå bakut igen Tungan ute

I morgon blir det till att ligga och jäsa i rehabbasängen och försöka mjuka upp den värsta muskelkrampen, men risken blir väl att jag får rulla dit och tippa över kantne med rullstolen haha Cool

Hur har ni andra haft det?

Annons:
RuiXue
2/28/11, 2:14 AM
#1

Har haft en riktig toppenhelg, speciellt Söndagen då jag åkte och träffade Tassy och ChestnutSkrattande Vart en riktigt kul dag! Så tack för en riktigt trevlig dag med många skrattSkrattande

Vi vart ju riktigt som 3 gamla tanter som gick runt på stanFlört

Väl hemma igen, efter en minst sagt intressant promenad ifrån tågstationen (knäna höll på att ge upp och halt var det) så blev det till att slänga i sig middag för att sedan ha nätlektion i 2 timmarFörvånad Och ja, det blev till att ligga i sängen med laptopen under lektionenFlört Höll dessutom på att somna ett par gångerTungan ute

Jennie


Chestnut
2/28/11, 5:32 PM
#2

Gårdagen var toppen! Skrattande

Dock var kvällen lite mindre rolig, tidspress och smärtor går inte ihop.. Men fick gjort det jag skulle i god tid trots allt och fick mig lite sömn Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
2/28/11, 6:58 PM
#3

Jag höll på att somna mitt under föreläsningen så vet hur du känner dig AmandaFlört

Jennie


Upp till toppen
Annons: