Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 3651 ggr
[Tassy]
2/28/11, 7:11 PM

God dag 28/2

Tjohopp allesammans!

Idag tog jag mig till badet och hälsade på i rullstolen, är fruktansvärt dålig idag. Några minuter senare var det fixat och klart att jag skickas till arbetsterapeut i ilfart för att få rullstol och ordentliga hjälpmedel. Samt order om att jaga upp reumatologskrällena så de får skämmas lite och rätta till en del felatigheter.

En extrem lättnad har infunnit sig! Någon tar mig äntligen på allvar!

Sen begav jag mig hemmåt och grejade med akvariumet, och plötsligt exploderar en pump och maktlöst ser jag på hur liter efter liter kaskadpumpar ur karet och rätt ut på golvet! Det var bara att slänga sig ur rullstolen och fixa skiten med sambon som hjälpreda. Fy vilket skräckscenario! Gissa om jag har ont nu?! Gråter

Annons:
RuiXue
2/28/11, 7:19 PM
#1

Nej men jösses! Var det pumpen vi pysslade med igår som gick i luften?Förvånad

Jennie


[Tassy]
2/28/11, 7:29 PM
#2

Japp, precis den pumpen…

RuiXue
2/28/11, 7:30 PM
#3

Men hjälp! Kunde det inte hänt när den bara testkördes i badrummetTungan ute

Jennie


[Tassy]
2/28/11, 7:32 PM
#4

man tycker ju det. Tur jag inte ställde den på plats direkt, för då hade locket skjutit hål i botten på akvariumet!

Chestnut
2/28/11, 7:36 PM
#5

God dagens

Smärtsam start på dagen, en knäskål på vift igen..

Idag har jag shoppat lite, en superinpackning för håret, boyfriend-jeans och en sten + algtabletter till akvariumet. Tungan ute Fick efterlängtade pengar imorse…Skrattande

Sen hade jag bestämt mig för att baske mig klara av psykologin och spanskan, efter psykologin var jag gråtfärdig av smärta och det blev till att linka ner till station, ta en kaffe och vänta på nästa buss.. I en timme, på en träbänk. Inte bra alls.

På bussen kom förklaringen till smärtökningen, började att blöda en smärre störtflod trots min hormonbehandling. Rynkar på näsan Hoppas att det dämpar sig snart för annars kommer det krisa rejält! Tack och lov kommer min Oxynorm flaska till apoteket imorgon..

Nu har jag sett film och vilat upp mig så nu blir det till att klura ut mat med, hum.

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
2/28/11, 7:52 PM
#6

Oj, det hade ju vart någotFörvånad 300 liter vatten på parketgolvet! Tur det inte blev så illa i alla fall!

Men jisses Amanda, har nu knäna eget liv igen?Tungan ute Tur de höll sig på plats igår i alla fall!

Jennie


Annons:
Upp till toppen
Annons: