Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 3735 ggr
Chestnut
2011-03-04 08:07

Trevlig helg!

Vill passa på att önska er en riktigt trevlig helg innan det är dags för iFokus att uppgraderas Glad Hoppas att ni inte har det alltför kämpigt utan kan njuta av våren som är på väg..

KRAM Kyss

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
Chestnut
2011-03-04 08:13
#1

Själv ska jag till skolan om ett par timmar, har fysik och sen ordkunskaps- och grammatikprov i engelska. Obestämd Har ingen bra känsla om detta på förhand, har inte haft ork till att plugga med 7 timmar på sjukhuset igår och en pågående infektion som sänker min prestationsförmåga till nära noll. Vaknade med (för mgi) rejäl feber för en stund sen och har ont i hela kroppen.. Gråter

Efteråt ska jag bara vara hemma och vila upp mig samt pyssla om min fisk som åkt på någon svampsjukdom. Lilla lillkillen är inte pigg alls!

Under helgen sen ska vi förhoppningsvis dela på nordisflocken och börja jobba lite på att få ordning på paddocken så att vi kan börja jobba med hästarna på allvar Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

Rita-S
2011-03-04 09:19
#2

Tack samma :D Jag skal nog forsöka krya på mig. Har wiskeyröst till den stora guldmedaljen i dag, knappast nån telefonröst så jag kommer nog åka hem tidigt.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Chestnut
2011-03-05 08:10
#3

Nu är iFokus igång igen och det ser ju riktigt snyggt ut! Lite jobbigt bara att "senaste inläggen" inte funkar fullt ut men det hoppas jag att grabbarna fixar snart.

Jag är väldigt dålig, febrig och har ont. Har gett upp ätandet mer eller mindre helt eftersom jag är rejält illamående. Svär några verser över den där förbaskade antibiotikan och dumma bakterier istället Flört Håller tummarna för att det bättrar sig över dagen, annars vill de egentligen lägga in mig…

Med vänliga hälsningar
Chess

Rita-S
2011-03-05 08:21
#4

jaghar fixat det själv med att Xa bort allt nu, nu dyker bara upp nya inlägg som det kommer svar på där :) Jag saknar dock "Första olästa"!!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

RuiXue
2011-03-05 13:12
#5

Tycker nya iFokus är riktigt långsamt så här långtRynkar på näsan Men man kanske vänjer sig…

Men usch Amanda! Att det alltid ska vara något som jäklas med digRynkar på näsan

Jennie


[Tassy]
2011-03-05 15:47
#6

Nya iFokus kommer att bli snabbare så fort allt är i ordning. Glad

Just nu är det väldigt instabilt, de grejar för fullt bakom kulisserna.

Annons:
Upp till toppen
Annons: