Mer i: Allmänt prat
-
God Morgon 5:e juli
Hur mår ni? Här händer inte mycket alls, försöker hålla humöret uppe mest. Trivs väldigt bra med mina nya ortoser nu när jag provat dem en dag.
» Till diskussionen -
10/1
Idag var en sådan där mycket märklig dag.Hade egentligen bara morgonen planerad med sjukgymnast/ arbetsterapeut, vilket visade sig på plats visst vara imorgon. Gi...
» Till diskussionen -
Dagens Ris
Här risar vi tråkigheter som vi råkar ut för. OT går utmärkt att risa också!
» Till diskussionen -
Fredag :D 1/2
Undra hur länge sedan det var jag var ledig en fredag? Någon som minns? Neh juste! Jag är i alla fall ledig idag WIHO! Eller ja, sjukskriven pga kortisonsprutan! ...
» Till diskussionen -
God dag 24/2
Idag mår jag mycket bättre, hade migränkänningar hela dagen igår. Börjar misstänka att jag haft migrän under natten som jag sovit mig igenom, och så haft efterkän...
» Till diskussionen
) som jag alternerar mellan, och de har lindrat nackvärken, de är låga och bra. tempur är för hårda för mig. vad gäller svanken/ländryggen så känns den bättre nu, men ena knät är fortfarande kaputt. märkligt (?) nog så är det bara höger höft/ben/knä som jag får problem med. men båda anklarna.. nu närmast kommer det snart hem en tempursittkudde som jag tänkte ha hemma då jag sitter vid datorn och på jobbet. får väl leta fram en väska som jag kan ha den i när jag drar den fram och tillbaka mellan jobb och hem :)

det hade nog varit värt att prova flera gånger om det inte hade varit annan problematik som spelar in också, och inte bara värken.
Katten hade ett och annat för sig på min säng när jag var hemifrån mycket förra veckan... Men men, det måste gå att få bort lukten med en massa spray!